Monday 31 May 2010

SUSU BioLAC


HARGA : RM 19.90 (WM) / RM 24.00 (EM)
KANDUNGAN : 500G

Merupakan serbuk susu yang dipasteur mengandungi kombinasi khas garamtisu biokimia yang diformulasikan oleh Prof. Dr. Azizan Ismail.

Dalam susu Bio-Lac memang ditambah beberapa zat mineral dalam bentuk garam tisu biokimia, termasuklah kalsium fosfat. Cuma kalsium yang terdapat dalam susu ini adalah dalam bentuk diperhalus melalui proses triturasi ke peringkat 10-6. Dalam keadaan sehalus ini zat ini mudah larut, dicerna dan diserap melalui membran sel melalui proses osmosis dan tidak akan menimbulkan pengambilan berlebihan sehingga ke tahap toksik. Dengan itu ia adalah sangat selamat bagi bayi dan kanak-kanak.

KEISTIMEWAAN TAMBAHAN GARAMTISU BIOKIMIA
Khasiat:-
Kesuburan, pertumbuhan dan pengembangan fizikal, emosi dan mental. Kecergasan dan kecerdasan. Mencegah gangguan kesihatan, demam, selesema, batuk dan ruam. Menyihatkan kulit dan rambut, menguatkan tulang dan gigi. Membuang bahan toksik dalam badan. Membaiki penghadaman, pencernaan dan perkumuhan. Mengurangkan ragam tangis dan memudahkan penjagaan. Menambah selera. Membantu proses pembinaan darah